Головна » 2014 » Червень » 25 » Інформатика у початковій школі: зміни чи ілюзія змін?
09:19
Інформатика у початковій школі: зміни чи ілюзія змін?

З метою приведення назви навчального предмета «Сходинки до інформатики» у відповідність до Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 20.02.2002 № 128, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 6 березня 2002 р. № 229/6517, внесено зміни у додатки 1-7 до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 10.06.2011 № 572 «Про Типові навчальні плани початкової школи»: замінено у позиції «Навчальні предмети» слова «Сходинки до інформатики» словом «Інформатика».
Ця зміна визначена наказом МОН України від 16 квітня 2014 року № 460.

Звичайно, вказані зміни дуже потрібні для навчальних закладів, де є умови для здійснення поділу класів на групи при вивченні інформатики. Але... Цілком очевидно, що під час виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» фінансові органи будуть робити все можливе, щоби зменшити бюджетні витрати.

Якщо уважно прочитати згаданий наказ № 572 від 10.06.2011, то виникає питання щодо коректності змін, визначених у наказі МОН України від 16.04.2014 № 460. Відповідно до обов'язків, юридичний департамент інформує Міністра про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування.

Чому в департаменті вирішили внести тільки часткові зміни до тексту наказу № 572: «Внести зміни у додатки 1-7 до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 10.06.2011 № 572 «Про Типові навчальні плани початкової школи» замінивши у позиції «Навчальні предмети» слова «Сходинки до інформатики» словом «Інформатика»?

При таких змінах у пояснювальній записці до Типових навчальних планів початкової школи залишаться речення:
1) «Освітня галузь «Технології» реалізується через предмети «Трудове навчання» та «Сходинки до інформатики».
2) «У початковій школі з першого року навчання може здійснюватися поділ класів на групи при вивченні української чи іншої мови навчання (мови і читання), української мови (мови і читання) у школах з навчанням мовами національних меншин, іноземної мови відповідно до чинних нормативів (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 р. № 128) ».

Саме так, адже пояснювальна записка в тексті згаданого наказу не внесена до додатків 1-7. Таким чином, ця розбіжність у тексті може стати причиною відмови навчальним закладам у поділі класів на групи при вивченні інформатики. Дуже хочеться помилитися...

Переглядів: 589 | Додав: Peter | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]